Min (jo det är sant) första kräftskiva

Kräftskivan igår var gemytlig. Jag gick till och med så långt att jag provade 2 kräftor (alltså, mycket jobb för lite att äta. Men okej kan jag väl sträcka mig till att det var iaf..) När jag lagt kidsen blev jag akut-trött och råkade somna på soffan. När Jenny, Anders och Yvonne kom hem hittade dom mig där och tvingade mig att spela nintendo wii innan jag fick sova.



Connie och Malin visar mig hur jag ska göra (det var inte jättelätt, och dom är fasiken läskiga dom där kräftorna!)



Smakade.. sådär.

Idag var en lugn dag. Sov länge, promenad i Huthpark med Yvvis, lite det ena och det andra innan jag och Y åkte och handlade inför kvällen. Nu är jag hemma hos Y, väntar på L och att Y ska bli färdig i duschen så vi kan börja laga mat. Kvällen är fortfarande ett oskrivet blad, men håller detta fina väder i sig kanske vi drar ner till Main och går på festival. Who knows!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!