No one's gonna do it for you

Sitter och lyssnar på The Hellacopters och saknar.
Saknar en massa.
människor
platser
försvunna dagar
borttappade vänner
Sune.. (carl philipp)

Men idag har jag varit på stan med muahra och Lenny (Linnea). Lite shopping på rean (jag höll mig i skinnet), glass till lunch och ett besök på banken (där jag, när jag skulle betala 40kr för ett nytt batteri till bankdosan undrade om dom tog kort. Tanten skrattade och undrade om jag var seriös. "Du är på en bank! Vars annars tar man kort?"). Sen har det inte hänt så mycket. Jag tappade all energi och sitter nu mest bara utpumpad på Marikas rum. Imorgon ska jag åka till Mittådalen. Sen är det funäscup. En cup jag längtar till, men är lite rädd för. Fast det är okej, vi är nog alla rädda.

Men det är bara för att vi kommer sakna dig så mycket mer. Ibland orkar jag inte, så förlåt för dom stunderna. Dom stunderna då jag inte tänker, dom stunderna då jag låtsas att allt är ett skämt och att du finns. Dom små stunderna behöver jag ibland, för att kunna fortsätta andas.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!