I don't wanna believe in you



Lite äckligt hur jag kan göra med mina händer.
vad jag kan göra med mina händer.
Suck.
Dag två i "försök-ta-kontroll-över-ditt-liv" har fortlöpt. Gick upp i tid för att hinna på Sparkasse och fixa ett konto. Gick kanon och min bank-tjej var as-söt! Hon vill helst prata sparande med mig i Januari och jag hade inte hjärta att säga nej. Alltså ska hon ringa mig den 1.a Januari (VEM i hela världen ringer någon från en bank då? Herre i min hatt alltså..) och boka ett möte med mig. Check för det.
Varit sjukt aktiv på jobbet (jo för i vanliga fall dricker vi mest kaffe, menååh det är sant att ironi inte syns i text) och kom just hem efter pass nummer två i kyrkan. Julbord med au pairerna (sen att det var en au pair och resten studerande/jobbande ungdomar..) och ett alternativt sådant. Köttbullar från Fegro, Nürnbergare (små Bratwurst) och fetaostsallad..
... förlåt jag somnar nu. Gute.

Comments
Mandy skrev 2010-12-15 @ 16:13:07

Inte för att vara den som klagar, jag gillar att läsa din blogg men nu förstod jag inte mycket alls. Vad för äckligt kan du göra med dina händer? och vem vill du inte tro på? och varför? :)



What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!