And if you found someone that also love all the things you love about yourself. Well, then that's just fabulous.

Efter att ha varit (jo, jag tänker våga mig på att skriva "ha varit" nu) sjuk i nästan 5 dagar innebär det att det blivit en hel del serietittande från min sida. Lucky me att Benni lämnade kvar sin SATC box här förut. Jag har nu plöjt igenom hela serien och avslutade just det sista avsnittet. Dom som är lika inbitna SATC-fans som jag vet att det sista avsnittet utan tvekan även är det bästa (det finns många extraordinära, men ingen kan komma och påstå att det finns något bättre än det absolut sista).

Jag vill ha det som dom har, var min (såklart) första tanke. Sen insåg jag att hey, i got it. Visst, jag kanske inte har några Manolo's (just wait..) men jag har vännerna. Och idag saknar jag min fantastiska fyra. Mina stadstjejer som jag aldrig haft annat än roligt med.

Madeleine
Izabella
och Kamilla. När ska vi få in våran reunion?

Well, jag är snart frisk (typ frisk) och det även Iza (comeooon) och på torsdag entrar Fröken Arvidsson Frankfurt. Låt oss ta med ett foto på Madde och göra stan. I really need a GIRLS night out. No men, just us.

För det är ni som är mina hjärtan.
Angie

Comments
Izabella skrev 2010-02-08 @ 17:16:26

woho! gärna för mig, jag ser till att vara frisk en kväll för reunion med maddes foto!
Izabella skrev 2010-02-08 @ 17:16:59

låt oss! låt oss!
madeleun skrev 2010-02-08 @ 19:15:51

even if im having the time of my life here i am sooooooooooooo jealous of you three being together in frankfurt!!!!!!!!!
tjidtjie skrev 2010-02-09 @ 00:17:45

skönt att se att du är på bättringsvägen. Eatsam datnem <3
Maja skrev 2010-02-09 @ 15:26:52

you me new york och manolo shopping. när ska vi planera in den resan egentligen?

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!