Come on spring, wo bist du?

Igår hämtade jag Karin på skolan å gick med henne till dagis. Det är som sagt fasching på hög nivå här och Karin var såklart utklädd.


Nej jag lyckades inte vrida på bilden så ni får vrida på huvudena istället. How hard can it be.

Sen hämtade jag Elias och när han åkte iväg (inte ensam då utan med Anders) till logopeden så packade jag ihop mig själv och åkte hem till Izabella. Vi lekte frisörer och spelade skipbo. Sen blev det middag på Zimt und Koriander innan vi drog oss bort mot engelska bion för en sneak preview. Dock var filmen det värsta vi varit med om så vi efter 10 minuter skippade vi den engelsk/tyska/spanska/arabiska filmen där dom rövade bort en kalkon (Filmen hette 8.th Wonderland om någon är intresserad av att imdb.a den. Inte jag) och åkte he mtill Yvonne och fortsatte spela skipbo. Helt pltösligt var klockan 1.30 och Maria hade missat sista U-bahn så hon fick sova på mitt golv (hon fick en madrass också)(och täcke)(och kudde.. jeez vad tror ni om mig).

Idag är Elias sjuk (han hade 39 graders feber igårkväll) så vi är hemma och myser idag. Maria har just gått och jag hetstvättar nu medans ingen annan än jag är hemma. Lika bra att få det gjort innan helgen (något säger mig att jag måste tvätta ännu en gång innan Ägypten men iaf). Idag lyser till och med solen och plusgrader har vi fått. Det gillar vi kan jag säga.

Kom vår!
Angie

Comments
Maja skrev 2010-02-16 @ 19:02:43

vilket sött bi. eller humla

URL: http://majarific.blogspot.com
Jannie skrev 2010-02-16 @ 19:15:53

håller m miles.

men vem e lilltösen egentligen?

och är din enda uppgift att ta henne från dagis/skolan och hem?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!