It's hard to say that I'll rather stay awake when I'm asleep, because my dreams are bursting at the sea

Girls night out minnsan.
Efter tacos och en hel massa skip-bo drog vi oss inåt stan. Såklart hamnade vi på O'dwyers i Sachsenhausen och där mötte vi även Kamilla med sällskap. En urtrevlig kväll med en hel massa skratt och jag har inte känt mig så bra på länge. Turkis Pecha och taxi hem. Ett missat samtal och massa frågor men ett "what?" och nu är det nog dags att sova. Imorgon ska jag vara fin flicka och vara hemmavid hela dagen/kvällen. Jag tror jag kan trivas i den här rollen. Men just nu lär jag mig, är inte helt hemma och försöker hitta rätt.

För hur vet man vad som är rätt och vad som är fel?

För mig.

För det är jag som spelar roll. Det är jag som betyder något.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!