Mittwoch och askonsdag.

Idag har Elias varit hemma och varit sjuk. Han fick krupp igårkväll så Jenny stannade också hemma idag. Har inte gjort många knop, städat lite, försökt lista ut vad jag ska ha med mig till Egypten, hämtat dom äldsta barnen på skolan osv. Sen blev det mässa för min del (askonsdag idag you know) så nu har jag officiellt startat min fasta. Jag (och Izabella) drar bort något vi tycker om och detta år blir det godis (några kom med förslaget öl eller snus men jag tror jag inte lyssnar på dom detta år).

Så inget godis fram till påsk. Så är det.

Nu tänkte jag försöka sammanföra alla mina anteckningar från mina tidigare tyskakurser. Är grymt sugen på att börja plugga tyska igen, men i brist på kurser som funkar tidsmässigt för mig så får jag väl repetera lite istället. Det kan nog behövas..
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!