Alles gute zum Geburtstag Schwester!

Idag fyller världens finaste lillasyster år.
Jag tror det inte finns någon jag älskar så mycket som Marika.
Echt.



Jag kommer ihåg när jag fyllde 15 år (Nej, det gör jag inte alls, men det lät bra). Jag kommer i alla fall ihåg när jag var 15 (eller gör jag egentligen det? Vad gjorde jag när jag var 15? Jag var mitt i min första termin i nian.. AHAA. Okej, jag vet precis vad jag gjorde när jag var 15..)
Marika är den smartaste (och snyggaste, men det hör inte till saken) och mest mogna 15 åringen jag känner. Hon är streetsmart och faller inte för grupptryck. Men trots att hon är så mogen som hon är, lyckas hon ändå hålla kvar sitt barnasinne (speciellt när jag är med, huvva vad små vi kan verka vara då..), och det är beundransvärt.
Det går att prata med henne om allt, och jag är glad att vi har den relationen vi har. Jag har nämligen alltid velat vara den storasystern som min storasyster var för mig (vilket jag tror att jag har lyckats med).

Älskade, kära, underbara lillasyster. Glöm aldrig bort hur mycket du betyder för mig och hur lycklig jag är över att ha dig i mitt liv.

Så grattis på 15-årsdagen. Jag har svårt att förstå hur gammal du börjar bli (sluta växa unge!).

tjf, Åabpa

Comments
marika skrev 2010-01-12 @ 17:30:29

tack åabpa! Du är bäst!! men det var ju ingen nyhet.. ;) <3<3 fammah jih tjovnah

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
tjidtjie skrev 2010-01-13 @ 00:21:01

Japp! Jag gråter...typiskt mig. men ni är det finaste som finns å är så glad för er relation. Eatsam dijjen

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!