Det är kallt på vintern. tydligt det.

Idag har det varit svinkallt.
Det började på ljuvliga -22 grader när jag och Marika knatade bort till aahka..

vänta, detta inlägg kommer att berätta om gårdagen. Kom jag på nu.

Så vars var jag. Ljuvliga -22 grader.

Alltså, kan jag få mixa ihop gårdagen med dagen idag? I'll do it.

-22 grader kallt (känns som att ni har hört det nu) och vi var påväg upp för att hämta Celina på dagis (kylan är från idag, hämtandet från igår). Vi pausade hos aahka (båda dagarna) och där mötte vi Jannie, Nille och Gabinus (igår). Vi fikade (båda dagarna) och när vi gick hem igen var det härliga -28 grader (idag). NU ligger temperaturen -32 grader och kallare ska det tydligen bli. Härligt är ordet.



Marika och vårt lilla monster - Shira



I soffan hos aahka. f.v. Mina kusiner Tomina, Hannah och Jannie. Längst till höger. Nille.
Och ja, Jannie är den manliga i deras förhållande. Solklart fall.




Mina kusiner Paula och Ida påväg hem från oss. Vi fick starka direktioner av aahka innan vi skickade iväg dom. "tapådommassahalsdukarpåhuvetHEJDÅ!"

Imorgon åker jag till Falun. Och jag har ingen bil så jag kan inte komma och säga hejdå till Malin och Nisse. Somebody. kill. me.

Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!