Dienstag

Idag har jag hämtat Karin själv (eller Madde följde med) på skolan för första gången (jag ska ta henne från skolan till dagis tre gånger i veckan framöver). Det gick kanon, och efter det åkte vi hem till Iza en sväng som blivit sjuk. Tog lite hand om och for vidare hemåt. Sen har dagen gått åt till att leka med Elias, öva bokstäver och sen kom även Karin och Malin hit en sväng. Nu liggar Yvonne på min säng och är dålig i foten (hon har varit hos doktorn idag nämligen. När hon kom tillbaka därifrån, stödd på Malin och Anders var hon.. Låt oss säga såhär; hon hade inte alla hästarna i stallet (läs; hon verkade hög). Det var. Roligt.)

Ikväll ska vi in till stan och O'dwyers (ja, vi hänger mycket där har ni något problem med det så kan ni ta upp det med mig. Förresten bryr jag mig inte vad ni tycker för det är ändå ingen som kommenterar mina inlägg iaf. (fick man in det också) så det så!) för sedvanlig U2-night.

Bis dann!

P.s. Jag har pratat tyska med Elias och Madde idag som bara den. Elias har även lärt mig ordet "käfig" idag som betyder bur. Kan vara bra att veta.


"- Angelica! Ich habe eine Fledermaus in einem Käfig!
Angie

Comments
Jessica skrev 2010-01-19 @ 22:16:42

Jag kommenterar, iallafall ibland! Fast det är kanske inte lika roligt som när folk från Schweden kommenterar.. Hoppas ni har roligt i Sachsen!

URL: http://nogg.se/jesssica
tjidtjie skrev 2010-01-19 @ 22:34:53

Ha kul medans du kan...rätt vad de är sitter du där med hyra, barn, elräkning, matlistor och är tvungen att jobba dygnet runt ist. Passa på de unnar jag dig, du är bäst vet du!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!