Gott nytt år. Frohes neues Jahr. Happy new year.

Det nya året firades in i Sveg hemma hos syster med familj.
Det blev kanongod mat.



Japp, jag har tagit kort på maten.

Det var jag, Marika, åabpa m fam och Hanna m fam som åt middag och umgicks. Ida tittade också in en sväng med sin lilla Anna (som är hur söt som helst.



Det blev den lugnaste nyårsaftonen jag någonsin varit med om, och det passade mig perfekt.



Marika och vår systerdotter Molly



Systersonen Tobin och Åabpas Jonas.



Kära syster



Marika och Molly



Jag, syster m son och Rikard med dotter (Tyra)

Idag vankas.. Ingenitng. Sista dagen i Sveg och jag tänker enbart njuta av att vara ledig och inte behöva göra någonting alls. Jag ska pussa på mina syskonbarn (som jag sen inte kommer få se fören i sommar förmodligen) och ta det lugnt. Imorgon åker jag till Storsätern för att avsluta min Sverigevistelse där. Sen bär det av hemåt igen. (jiho)

gott nytt år alla mina vänner i världen.

Angie


Comments
Jessica skrev 2010-01-02 @ 00:49:22

Happy new year Angie! Jag håller ställningarna här i Tysklandet så ses vi när du (och alla andra snygga svenskar) är tillbaka! Kramar!!

URL: http://nogg.se/jesssica
Jenny skrev 2010-01-02 @ 19:45:44

Tycker om att du kallar det hem att komma hit! Kram

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!