I made it

Efter en timmes väntan på att maskineriet skulle tina i flygplanet så fick vi äntligen lyfta. Jag träffade Chris (Johannas Chris) på flyget och fick lite halvsällskap (vi satt dock inte bredvid varandra). När jag landade var jag lycklig och när Anders och Yvonne kom och mötte mig var jag ännu gladare. Det känns så skönt att vara här igen.

Idag är det julgransplundring i kyrkan och jag har inget smaksinne.
Inget luktsinne heller för den delen.
För tydligen måste jag vädra bort min nagellackborttagningsmedellukt (jeez vilket långt ord) innan jag dör.
Angie

Comments
Malin skrev 2010-01-10 @ 15:52:19

åh jag saknar dig redan vännen!! älskar dig, vet du de....

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!