This weekend has been a GREAT weekend.


Efter bowlingen (på O'dwyers) i torsdags.

Helgen har som ni kanske har förstått varit väldigt intensiv. I lördags kollade vi på film hemma hos Izabella innan vi åkte till Hansallee och spelade beer pong. Det visade sig att jag och Madde var queens of beer pong och vi spöade skiten ur samtliga amerikaner (gissa surheten på killarna när dom förlorade mot två "europeiska" tjejer). Efter det åkte vi vidare mot sachsen där det var födelsedagsfest på Anglo. Det blev lite hattande mellan Anglo och O'dwyers (dom två irländska pubarna) och en sen kväll även denna kväll.

På söndagen hade jag och Madde planerat frukost på Mc. Donalds, så runt 12-tiden tog iv oss gememnsamt bort till donken och blev sittande ett bra tag innan vi tog tag i oss själva och promenerade hem. Eller, jag gick hem till Yvonne som har legat sjuk hela helgen och sällskapade. Vi tog en kort promenad och ended up at Forno D'oro (en italiensk restaurang) där vi käkade pizza innan vi gick hem till mig och kollade lite SATC.

Idag har jag varit iväg till Bornheim (en stadsdel inte långt från min) och följt med Malin och hämtat Karin på tyska skolan och gått med henne till dagis. Ska göra det tre gånger i veckan framöver. Så nu har jag försökt städa upp i mitt rum (som sett ut som ett zigenarhak dom senaste dagarna) innan det är dags för att hämta Elias.

Finally, I'm back on track and know what to do. Love that feeling.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!