Summer und Sonne!

SOL och VÄRME även i västra Härjedalen! (Är jag i västra Härjedalen? Har alltid varit dåligt på sånt där..)
Så idag har jag inte bara tagit emot ca 4 tappra kunder utan även solat! Min aahka och aajja råkar ju faktiskt ha en helt underbar altan + gräsmatta, så det har vairt tråkigt att inte kunnat utnyttja detta faktum. Men idag blev det alltså av. Dagen avslutades med kycklingsallad på altanen med min lilla familj. Gemytligt som bara den om ni frågar mig.

Nu blir det fortsatt familjemys med film (efter Carolina Klüft hoppat klart såklart)

Comments
Maja skrev 2010-07-30 @ 17:21:36

väster om det ligger mer mot norge, öster om det ligger mer mot finland. fick faktiskt mvg i geografi så det borde stämma.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!