För lillebror har tagit studenten, fy f*n vad han är bra!

I torsdags åkte jag hem till Falun för att fira lillebror som klarat av alla sina 100 år i skolan. Fredagen var full av allt möjligt. Utspring på lugnet, flakåkning, tåg på stan och sedan mottagning hemma i Hälsinggården som fortsatte hela kvällen innan vi drog in till Rådhusgården för fortsatt fireri. Awesome vill jag påstå att helgen var och jag är så glad att jag äkte hem och fick vara med på vielles dag.
Fin är han, min lillebror, och hela tjocka släkten var med vilket var jätteroligt.


Fotograf; Carina Renhuvud
Storasyster, lillebror och jag.


Fotograf; Madeleine Renhuvud
Jag och älskade systerdottern Molly

Resan hem igen gick bra och när jag kom in på mitt rum hade det skett en liten olycka.
Jag skrattade rätt högt.



Japp, det är skipbo-kort över hela mitt golv. Dom torkar, om ni undrar.
(jag har förresten köpt en ny mobil, jag är nöjd tjej)

Tack för en underbar helg alla inblandade! Nu ska jag krama ut allt jag kan av mina sista 9 dagar i Frankfurt innan det är dags för semester i Sverige. Jag tror att jag åtminstone ser fram emot det lite. Tex Kiruna och lillasysters konfirmation och sedan Ankarede och kalvmärkning. Ge mig en solig sommar nu, bitte.

Comments
aahka skrev 2010-06-14 @ 08:18:19

Vad menar du med tjocka släkt?
Jenny skrev 2010-06-14 @ 21:02:44

Men Angelica, så kan du väl inte skriva, att du hade skipbokort över hela ditt golv. Då tror ju alla att vi har trängt in dig i världens minsta rum, typ 1 kvardratmeter. Ditt rum är ju faktiskt större än mitt och Anders, tror jag i alla fall. Jag vill ha rättelse! HAHA... lite kul var det ändå med korten.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!