Ich muss noch weitersuchen

Idag var vädret tillbaka.
Alltså, det fina vädret.
Simskola för Elias del idag, jag passade på att simma några längder medans han hade kurs, vilket var jätte skönt. Efter en god middag med ännu godare efterrätt i prästgården cyklade jag iväg hem till Emmerichs för att barnvakta Oskar och Karin. Tyckte det var alldeles för skönt väder för att ta bussen, och visst var det härligt på ditvägen. Okej, härligt på hemvägen också, eftersom det fortfarande var varmt, men då det är ca 4 km enkel resa och uppför hela vägen hem sen så var det en aning.. Jobbigare helt enkelt. Men det var skönt, verkar ha kickat igång någon liten rör-på-mig-gen i kroppen så det är nog lika bra att ta tillvara på den innan den försvinner igen. Den verkar ha en tendens att göra det.

Ja well.
Jag erkänner, jag ville bara få sagt att jag simmat 25 längder och cyklat 8 km idag.

Isn't that something folks?!

Comments
Maja skrev 2010-06-02 @ 14:43:10

simma var längesen man gjorde. bada gör man ju titt som tätt men simma. ska nog börja med det i sommar.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!