"Idre SK.s Främste idrottsman"

Idag hade dom skrivit om min aajja (farfar. Red. anm.) i Falukuriren (eller åtminstone någn av dalarnas tidningar).
Han var speciell min aajja, och jag tror inte jag förstått vilken duktig idrottsman han var (jag menar kom igen, för mig var han lille aajja med mjukt hår som satt och rökte ute på bron).

Jag tycker det är fint att DT uppmärksammar vår älskade aajja.
För han var inte bara en framgångsrik idrottsman, han var först och främst en oerhört älskad man/pappa/bror/farfar/morfar och gammelmorfar.
För att inte tala om kompis.

Du saknas hos oss aajja.

Comments
Maja skrev 2010-06-02 @ 14:45:17

det är så himla stort att han var med i OS, två gånger. läste också DT artikeln, jättefint:)

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!