Igår var en riktigt härlig sommardag med fint jobb och finaste vännerna.

Igår var jag och Elias på zoo.
Det var hur kul som helst. Var inte igår jag var på zoo så att säga, så jag tror jag var mer uppspelt över alla djuren än Elias i vissa fall. Men han sa att han hade haft en bra dag. Innan han helt spontant påstod att han hade världens bästa au pair. That made my whole day. Min lilleman.



Inne hos pingvinerna. Jag tvingade Elias att stå kvar tills dom började dyka och simma. Han var måttligt road, jag däremot..



Min lille unge. Världens finaste Elias.



Sen såg jag ett Lama och tänkte på mina vänner i Mittådalen. Ana och Silje, sen tänkte jag på Jonas och skrattade och tog en bild. Kuzko is in Frankfurter zoo mina vänner. (deras halsar är vewrkligen brutal-långa!)

På kvällen åt jag, Izabella och Carl philipp middag på Bull and Bear. Sen försvann Izabella och efter en stund kom Yvonne. Vi tog en öl och sen gick jag och Yvonne runt på så många ställen som möjligt.
Bull and Bear
Escherheimertor
Bar Celona
Helium
Random-place-vid-Dom
O'dwyers
The Anglo
Runt 00.30 var vi nöjda med kvällens fångst och tog U-bahn hem. Sen hade vi svårt att skiljas så det slutade med att jag följde med Yvonne hem, hade sönder hennes säng och somnade.



Hon är fin, den där Yvve. <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!