Tisdag och en vecka kvar till semester

Idag hämtade jag Karin på skolan och gick och fikade. Vi hade det hur mysigt som helst och tog det bara lugnt och busade. För er som inte vet är Karin en femårig tjej jag brukar barnvakta åt lite då och då (hon och hennes storebror, deras mamma Malin jobbar i kyrkan). Jag tycker väldigt mycket om Karin (speciellt då hon påminner mig brutalt mycket om min egna lillasyster Celina. Lika busiga båda två)



Sen var det simskola med Elias och jag lyckades klämma in 32 längder samtidigt som han försökte lära sig simma. Nöjd tjej (jag alltså, Elias är en kille).
Sen blev det middag med Yvonne i trädgården och nu ska vi kolla på film. En thriller-aktig grej som yvonne (hör och häpna) föreslog. Jag undrar vem som kommer sova på mitt golv inatt..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!