Beautiful memories keeps on crossing my way. Lost friends and times that made me smile.


Idre yran år (?). Årets myggbild.
Karin, Malin, jag och Isabelle.

Jag vet, det var längesen jag skrev nu. Och jag vill verkligen berätta om min helg (om någon är intresserad iofs?), men just nu ska jag försöka samla ihop lite tvätt och slänga i en tvättmaskin innan jag ska gå och hämta lille herr Byström på KiGa. Ikväll ska jag antingen barnvakta eller träffa Annika och Marie i Grüni. We'll see what'll happen. Men på torsdag åker jag iaf till Falun för att fira min lillebror som tar studenten. Känns skönt att få flyga till Sverige för att göra något roligt den här gången.
Så lillebror, njut av studentveckan. Det är det roligaste i hela världen, och den kommer aldrig tillbaka.
Som så mycket annat.

Comments
Sara skrev 2010-06-07 @ 12:46:46

Jag är.. :)

Följer ju livet i Frankfurt med spänning eftersom jag saknar stan så in i bomben!(Var aupair hos Birgitta och Andreas 2005-2006.)

URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!