Yeah u got me



Jag och Yvonne har en plan.
Frankfurt 10-11 helt enkelt.
Påtade vi ihop på Bar Celona igår, den är dock inte färdig.

Idag har jag städat, tvättat och börjat packa. Om en kvart ska vi åka in till stan för att äta hejdå-middag med familjen + Emmerich's. Tur att jag kommer tillbaka efter sommaren så jag slipper grina.
Men att säga att jag inte har lite ångest för att åka är att ljuga. Men jag har massor att se fram emot som tur är. Nu försöker jag mest få Ana att förstå att det är ett måste att åka till Ankarede. Speciellt om man är född när hon är och aldrig varit där.
Vilka mer är det som ska dit?

Comments
ana skrev 2010-06-21 @ 22:48:48

meh, du har väl inte heller varit där?! hahaha

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!