And this weekend I laughed til' I died. <3

Thessan åkte igår.
Linda åkte för några timmar sedan.
Helgen har varit apcool och vi har hetsat bilder som aldrig förr.
Tyvärr ligger dessa bilder på Thessans kamera, som nu befinner sig i Sverige. Yvonne har en del, så kika in på hennes blogg så finns det några godbitar från i helgen. Ni får helt enkelt föreställa oss våra vackra nunor. För en massa saker har vi hunnit med. Vi har tex varit nere i en mystisk källare och firat Josefin. Vi har sjunigt karaoke, dansat och skrattat. Ätit god mat, druckit vin på Flemmings Hotel. Åkt en massa taxi, lekt hemma hos Carl philipp. Träffat tyska vänner, dansat till svensk musik. Åkt U-bahn, hoppat framför Euro E.et. Shoppat, åkt buss och sovit (ytterst lite). Jag har helt enkelt haft en väldigt bra helg, och jag är så glad att mina hjärtan kom och hälsade på mig här nere.

Linda stod och pratade med en tysk kille och förstod ingenting av vad han sa (tål att sägas att inte ens Cp förstod allt han försökte säga). Hon tänkte dock låtsas som ingenting och sticka in ett "genau" lite då och då. Tyvärr fick hon allt om bakfoten och började alltså sticka in ett "Geradeaus" i hans monolog.

Genau betyder precis.
Geradeaus betyder rakt fram.

We laughed.

Nu är det tomt, jag är lite nere pga det. Men det går bra, för Elias är jättesöt och har inte gjort annat än fått mig att skratta idag.

Angie - Men hur länge är dom egentligen jordnötsdrabbade på Haiti?
Angie

Comments
Maja skrev 2010-03-15 @ 19:22:56

thess den tjuven sitter på alla bilder. jag väntar med spänning. var inne på yvonnes blogg och fick mig en liten update. fick längtan efter er alla idrechicks då...

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!