Und bitte schwöre, dass wenn ich wiederkomme, alles noch beim alten ist

Familjegudstjänst med dop och våfflor. Chill hemma med Maria. Au pair träff med pizzabak och spel. En sån där fin dag helt enkelt. förutom

För dom som inte har förstått det så åker jag till Sverige (nej, jag åker inte hem) den 3.de April - 12.de April. Jag vill inte (tänker inte ljuga, jag har inte lust alls) men jag måste. Så jag försöker tänka på det som kommer bli bra.
  • Jag får krama hur mycket jag vill på Celina
  • jag kan köpa snus överallt
  • jag kan be om att få köttgryta
  • kanske jag får ett påskägg till och med
  • jag får längta tillbaka
  • jag kan vara med mina fina
  • aehtjie, aahka och aajja och förhoppningsvis en stund tjidtjie
  • distans. En stund åtminstone.
  • Nisse
För just nu vill jag krypa ner under täcket och inte tänka alls. Inte tänka på vad som händer och vad som kan hända. Vad jag känner och vad jag inte känner. Vad jag vill känna, vem jag vill känna. Vad jag vill ha och vad jag ska göra.

För ibland undrar jag om jag inte ger för mycket av mig själv.
Det kanske är dags att säga ifrån.
Igen.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!