Favorite pics of the weekend.

Som jag sa tidigare, dålig på att lägga upp bilder now adays, och eftersom min helguppdatering inte varit den bästa så bjur jag på några favoriter. För att vi har det så roligt här. För att Frankfurt är fint och människorna i mitt liv finare.


Jag och Johannes the B-day kid på Chicago meatpackers.

Jag och min vapendragare Yvonne.

Jessica och hennes Eric at the Anglo på Sascha's (Schasa's) B-day

Maria och jag på Harmoni (glaub ich)

Annika und Maria. So hübsches mädels.

Jag och Cp at Harmoni.

Nu ska jag försöka att inte äta (känns som det är det enda jag gör nu. När jag inte dricker öl dvs) och kolla på Entourage. Imorrn ska jag hämta Karinchen (låter som Kaninchen. hihi), ta hand om Elias och sedan köra Johannes till logopeden. Sen ska jag tvätta, städa och längta tills på onsdag. Då kommer två av mina hjärtan hit. Ich freue mich sehr ska ni veta!
Angie

Comments
silje skrev 2010-03-08 @ 22:29:24

alltså visst hade du blogspot förut? hittade inte hit förrän nu..bra jobbat silje..

URL: http://gerdochjag.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!