Feierabend

Igår var jag och åt lunch med Jessica och lilla G. Well, jag och Jessica åt lunch, G sov. Bestämde oss för att prova något nytt (har upptäckt hur roligt det är att gå ut och äta när det finns så stor valmöjlighet) och hamnade vid tornet (nästan inuti, men vi bestämde oss för att sitta.. Håll i hatten, utomhus!) på Eschenheimer Tor. Helt fin lunch med god mat och trevligt sällskap.

Sen vaknade G och vi satt kvar en stund i solen innan vi började traska bort mot Konstablerwache igen (vid det här laget hade även Maria slutit upp med oss). När alla lämnat mig ensam kvar mötte jag upp Yvonne och åt en glass innan vi åkte hem till Yvonne en snabbis.


Lilla fröken G

Åt middag (tacos närmare bestämt) i prästgården och blev sittande vid bordet till kl 2.30 så jag bokstavligen stöp i säng. Hur trevlig kväll som helst!

Nu ska jag bära lite säng och sen åka ner på stan för att träffa Yvonne, Maria och Benedikte (som äntligen är tillbaka i Frankfurt efter lång tid hemma i Norge). Ikväll blir det matlagning och vin hemma hos Izabella i Westend.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!