Idag lyser solen (som dom senaste 10 dagarna.. haha)

Och jag hoppas för kung och fosterland (kan man hoppas för kung och fosterland?) att all snö (som envisades med att komma i fredags lagom till att vi skulle trippa ut i våra små skor) smälter bort. Jag vill önska mig ett snöfritt Frankfurt när mina hjärtan anländer imorgon. Tur det åtminstone är bart inne i stan och på gatorna (förutom vid Elias dagis där Yvonne påstår att det är isdrev. Oklart vad hon menar med det). Att säga att det är varmt ute är också att ta i (med hårdhanskarna? Nähä, inte det heller). Imorse var det -2,5. Men det värsta är att det blåser så det känns som -13 minst. Okej, jag kanske tar i lite, men det är kallt.

Kallare än förra veckan då. Är ni nöjda nu?

Nu ska jag hänga in mina kläder i garderoben. Känns bra att ha ett städat rum (som man kan gå in i åtminstone) när jag får besök.

Ja, jag är grymt peppad inför detta besök, det må erkännas.

Förresten köpte jag en vit tubtopp idag. finally.
Jag tänkte köpa en grön t-shirt men hittade bara ett linne så jag köper det imorrn istället.

Oklart varför ni skulle vilja veta detta.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!