Jag drömde en dröm du var vacker och här och du höll mig tills jag inte längre kände någon rädsla.

Med 8.8°c och strålande solsken kan man väl inte annat än le.
Håller på att dammsuga just nu (herregud, jag hade en hel sandlåda i mitt rum. Hur kan tre tjejer (jo, vi ska tydligen föreställa det) stöka ut så mycket?)och ska sen hämta Elias på KiGa kl 12.00 som vanligt. Idag blir det en utflykt (om det nu inte får för sig att börja regna) och efter att jag jobbat klart har jag en dejt med Izabella. Den lilla gofisen (som pluggar och pluggar och inte har tid för annat. Så man får passa på!).

Annars undrar jag vad tusan Thess håller på med som inte lagt upp bilderna från i helgen (eller åtminstone brännt ner dom på en skiva och skickat till mig)
Om Linda kommit fram till St. Anton (Du skulle ju sms.a mig!)
Vad ska jag bli när jag blir stor?

Japp, slängde man in den frågan bland dom mer väsentliga. Shot (för jag vet att det är åtminstone fler än 20 som läser mig blogg dagligen. Hoho?)
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!