Och det får mig att le. Faktumet att jag förstår nu. Att jag är trygg och älskar känslan av äkta vänskap.

Om någon är intresserad kan jag berätta om min dag efter att jag slutat jobba.

Om ni vill det så får ni tex. veta att jag tog bussen hem till Carl philipp. Att jag lyssnade och tittade på när han spelade gitarr (att jag älskar det). Att jag fick lära mig vad en konstig sak var. Att jag även fick lära mig hur dyrt det är med musikstuff. Och att Pappa Thor hittat till Youtube. Eller att jag är världens snällaste tjej och blev glad. Att man kan ta fel U-bahn och vara tvungen att åka hit och dit. Eller kanske att jag har fått se en fett söt bebis och sedan gått med Maria på Starbucks. Att vi satt där och spelade skipbo tills dom stängde. Eller kanske att jag tog en tröja av Cp och tur var det för annars hade jag fryst ihjäl. Att jag fick äta ostbågar. Att jag har haft dagisfrippa ända sen jag åkte från Cp.

Sådana saker kan man få veta, men bara om man vill såklart!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!