Att älska som en porrstjärna



Igår läste jag ut boken om Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna.
Jag sträckläste den, så fort jag fick tillfälle drog jag fram boken (som alltid låg i handväskan såklart) för att fortsätta läsa. En helt fantastisk, och hemsk bok, och hur Jenna Massoli blev Jenna Jameson, vår tids största kvinnliga porrstjärna.
När hon var lika gammal som mig hade hon hunnit med ett helt liv.
Läs den, verkligen, för den har ändå hopp i sig, och allting slutade bra (eftersom hon bara är 36 år så är det inte ens slut). men bara det att vid 36-års ålder kunna skriva en självbiografi på 600 sidor är otroligt.
Jag skulle nog bara behöva en liten novell.
Bara läs den. (förmodligen är jag en av dom sista som läst den men ändock)

Nu ska jag hämta lille herr Byström.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!