I see your true colors

Kom just hem från stan.
Har varit med tjejerna och sett Sex And The City 2. Kanske inte behöver säga att jag inte är besviken för fem öre. Gick därifrån med en fin känsla i magen och ett leende på läpparna. Att sedan åka genom staden jag älskar, med fina vänner mitt i natten, gjorde bara magkänslan starkare.
Jag älskar det här.
Staden, och vad den har gjort, och fortfarande gör med mig.
Jag är ju en storstadstjej. Egentligen.

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow

Comments
Anna skrev 2010-05-28 @ 10:58:21

läste en recension precis, den fick sjukt dålig kritik. men jag tror att den är awesome, jag menar, det är ju SATC, klart som fan att den är bra! :P

URL: http://heute.blogg.se/
Maja skrev 2010-05-28 @ 11:15:33

jag tyckte också den var bra bra bra bra bra. i got carrie away. hihi

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!