It turned my hole world around, and I kind of like it.

En fråga jag ställt mig på sista tiden är varför jag alltid får jobba i motvind?
Varför kan inte bara åtminstone en sak flyta på. Utan problem, utan något som jobbar emot mig.
Jag tycker i alla fall att jag förtjänar det.
Förtjänar det här.

Idag har varit en fin dag. Elias var ledig från dagis så vi drog iväg till en (för mig) ny lekpark på förmiddagen. Efter det åkte vi ner på stan och åt lunch på Café Extra Blatt innan det var dags för simskola för Elias del. Till middag lagade jag mos och skav, och den gick (faktiskt) hem. Försökte städa rummet, kom halvvägs men lyckades tvätta en maskin (som jag nu inser fortfarande ligger kvar i tvättmaskinen. Såklart) åtminstone. Bokade alla mina resor till Sverige, åkte hem till Yvonne, spelade skipbo och blev glad men upprörd.

Över att när jag väl hittar något, börjar det återigen blåsa full storm.

Comments
Jannie skrev 2010-05-26 @ 19:33:06

snart<3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!