mitt allra sista hopp, var att synas att bli sedd



Flygresan igår gick bra, en liten försening som gjorde att vi fick sitta i flyget å vänta ca 40 minuter,men jag hade en hel rad för mig själv så det gick bra. Blev hämtad på flygplatsen och fick skjuts hem och väl hemma fick jag äntligen träffa familjen och min käre Yvonne.
Yvve hade köpt presenter till mig, för att hon tycker om mig. Hon är världens finaste och jag fick ett par sovshorts från Calvin Klein (som ska användas i helgen när vi ska ha camp i Westend) och eftersom jag aldrig får tummen ur röven så fick jag även.... En klippning! Så på fredag kl 15.00 försvinner mina dreads som numera bor i mitt hår. Tydligen har jag glömt vad en hårborste är dom senaste tre (tre? Alltså, jag var borta i TRE veckor) veckorna. Åh vad jag älskar min Yvve. <3

Nu ska jag äta frukost, i lugn och ro, innan jag hämtar Elias om 2 timmar. Måste även ringa Trygghansa och fixa med biljetter till den 28.de. Måstemåstemåste, det är ibland lite bra att ha måsten.

Comments
aajkohke J skrev 2010-05-19 @ 19:09:56

fin vän hon verkar vara, yvonne.
Maja skrev 2010-05-19 @ 21:23:06

alla skulle ha en yvve

URL: http://majarific.blogspot.com
silje skrev 2010-05-19 @ 23:10:38

blev dreadsen efter den rosa hårsprayen eller? den satt ju stenhårt..!

URL: http://gerdochjag.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!