Och jag undrar vad som händer i vår del av stan, vinden håller tag i en hamburgerbar.

Tågresan gick förvånatsvärt bra. Jag sov en halvtimme, sen satte jag mig i bistron, skrev, lyssnade på musik och kollade ut genom fönstret. På den blåa himlen, solen och åkrarna.
Känslorna för omkring, Det var glädje blandad med sorg.
Men det känns bra att vara påväg tillbaka.
Jag har börjat förstå att vi måste gå vidare, även om det känns tungt.
Speciellt som jag ska tillbaka till Sverige igen den 28.de på min farfars begravning.

Men nu tar vi en dag i taget, jag ska börja leva igen.
Mitt liv, för mig.

Comments
aajkohke J skrev 2010-05-18 @ 16:39:20

saknar redan våra samtal.


tjidtjie skrev 2010-05-18 @ 21:29:20

Eatsam datnem mov iehtseles niejte <3
Muahra skrev 2010-05-18 @ 21:54:18

Älskar dig vännen ♥

URL: http://cadjus.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!