Saknad

Jag är så ledsen för att jag vet att ingenting kommer bli som förut.
Det är skrämmande, och jag vet inte hur jag ska hantera att världen fortsätter som vanligt för många.
För mig kommer ingenting, någonsin att bli som vanligt.
För tomrummet inom mig, kan inte fyllas av någon annan än dig.

Men idag har jag försökt ordna ombokning av min Frankfurtbiljett. Jag har försökt få prata med reseavdelningen på trygg-hansa och jag har passat mina underbara syskonbarn (tack älskade ungar för att ni ger muahra små glädjepauser). Min kära stoerre-åabpa har även satt på lösnaglar på mig.

Så jag försöker göra det som krävs av mig, och andra saker. För att jag vet att jag inte har något annat val.

Comments
Maja skrev 2010-05-04 @ 11:56:29

det är det som är så konstigt med livet. att allt fortsätter snurra runt en fast man själv inte riktigt är med på det...stor kram lill A

URL: http://majarific.blogspot.com
ylva skrev 2010-05-04 @ 13:49:30

länkar till dig från min sida. du skriver så bra och så sant angelica. hoppas det är ok. säg till annars så tar jag bort länken.

URL: http://sakomsolen.wordpress.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!