Wie wertvoll das Leben ist

En sak är säker, och det är att mitt bloggande inte varit på topp sedan den 24.de April.
Men jag var ju i Sverige tre veckor, som ni kanske märkte, och det resulterade i åtminstone några få bilder.
Är ni beredda?
Detta är några, men lite många.
Ja, u get it. Here we go!



Snyggsyskon i löshår



Nejla, Marika och Anja i aahka och aajjas soffa hemma i Mittådalen. Gofisar



Syskonbarnen Tobin och Molly i kylskåpet (öh) i Sveg



Jag älskar dig Jonas (ja den är sned, lev med det)



Nils-Öla på bowlingen i Funäs



Ola smyger på Torbjörn i Funäs.


Det var det hele, i princip. Har lite till men det får vänta till bättre dagar.

Idag ( på tal om bättre dagar) har jag haft det fint. Carl philipp kom hit på morgonen och umgicks, sen hämtade jag Elias och fixade lunch innan vi gick ut och cyklade till lekplatsen. Efter en stund kom Jessica dit med lille G (som sov) och det blev en hel del prat innan vi promenerade zusammen (vi gick, E cyklade) till posten och sen till Tengelmann och köpte glass. Jessica gick hem och jag och E fortsatte till oss. Izabella kom, skipbo, middag och sen IKEA där jag inhandlade ett nytt lakanset (som visst heter sängkläder. I familjenamn). Efter att ha kört hem Izabella åkte jag till Cp en stund och här sitter jag nu. Äter mackor (som jag glömde i rosten och därmed är dom kallare än tom jag vill ha dom) och väntar på att torktumlaren med mina lakan ska bli färdig.

Lär ju ta minst en halvtimme till. Nåväl.

Comments
Din största idol! skrev 2010-06-01 @ 23:27:49

SV: haha, jag som ttyckte jag sjöng så fint..



Men vad har tobin i munnen? ser ut som en el tamborste x)

URL: http://zoraiida.blogg.se/
Maja skrev 2010-06-02 @ 14:47:46

alltså haha ejvin i långt hår snyggt, sen molly hon ser ut som värsta vuxna människan, med glasögonon och muggen (vilket jag antar är en kaffekopp, eller hur:P)söt:)

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!