Rumpheim nästa?

Har nyss spenderat en timme med att försöka skypa med Caroline.
Jag måste medge att det gick.. sådär alltså.
När vi väl hörde varandra lät jag mest som en Anka. Caroline lät inte alls och trodde helt allvarligt att jag plötsligt lärt mig läsa på läppar då hon envisades med att fortsätta prata med mig fastän jag sagt att jag inte hörde ett dugg (eller kunde läsa på läppar. Inte ens lite.) Världens mest konstiga samtal som mest gick ut på att försöka höra/förstå varandra. Men vi hann kolla lite Wohnungar innan vi gav upp och bestämde att försöka en annan dag (oklart varför det skulle gå bättre en annan dag..)

Vi kom iaf fram till att vår framtida våning inte ska ligga i Rumpheim.

Och ja, det finns tydligen ett ställe i Frankfurt som heter så..


Jag, Yvonne och Caroline i Lohrberg. Två av mina absolut bästa vänner och framtida rumskompisar. <3

Comments
Caroline skrev 2010-11-01 @ 23:44:24

Haha, ganz genau.. vi ska INTE bo i RumpENheim ;) Hur kan man "döpa" en stadsdel till dé?? Jag hajar det inte.. Fast det är klart, det är ju mer Offenbach än Frankan.. fast Offenbach är ju en förort till Ffm så det kanske tillhör de.. naja, scheiss egal.. det är ett fult namn o vi ska INTE bo där!!

Det konstigt, för jag har precis pratat med Y i 45 minuter utan att hon lät som en anka (det va bara du som hörde det, du lät ju normal i mina öron!!)(detta UTAN head set..)

Naja, v försöker en annan dag igen!!

Vi ses om 10 dagar!!!

Puss min skatt <3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!