Snö (kanske tom lite driv-is)

Sådär fint kändes det igen. Sådär som "I really love this town". När jag, Izabella, Yvonne och Petra kom ut från bion (nya HP-filmen - LOVE it!) och snön vräkte ner. Det var ryss-kyla (driv-is om ni frågar Yvonne) och jag och Y bestämde oss (mest Y) för att ta en taxi hem till Preungis and so we did. Ville gärna åka ärevarv runt Hauptwache men ångrade oss. Vi fnittrade hela resan hem och efter ett, EN (hur är det med svenskan egentligen) skrattattack hoppade jag ur bilen, snubblade nästan på mig själv och sprang uppför infarten medans taxin susade iväg bakom mig. Jag älskar detta, älskar att bo här. För nu snöar det och är ryss-kyla, basaren är över och jag vill inte prata om den mer (det har varit kul, det har gått asbra, adventsmässan var fin och jag somnade utan att minnas det om kvällarna), imorrn ska jag till doktorn och sen ska jag snabbspola hela dagen så det blir torsdag eller kanske iaf kväll.

Fint, vill jag påstå att dagens ord är.


Comments
Api skrev 2010-12-01 @ 12:10:05

Härligt o se att du har de bra gumms! Saknar dig du vet! <3
Caroline skrev 2010-12-01 @ 23:19:30

Jag vill bo där med ER <3
Maria skrev 2010-12-02 @ 06:22:18

Haha epilepsiunge! Jag måste hitta någon som kan det där med designs, min ser ut som en dagisunge har knåpat ihop, haha ^^



IHDAGDL

URL: http://thulesius.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!