Halloween is coming up.

Imorgon är jag bjuden på halloweenfest hemma hos familjen Emmerich.
Halloweenmys möjligtvis.
Jag har bollat utklädningsalternativ hela veckan.
Har gått från tiger (Marika, du vet mina leggins. hahaha) till superhjälte (tills jag insåg att jag inte kan ha en mask då jag behöver ha glasögon på mig. En blind superhjälte är inte jätte hipp). Nu ska jag klä på mig och dra ner på stan. Göra det lätt för mig och se om jag hittar ett par vingar.
Men vadå, det är väl jätte passande att jag klär ut mig till ängel?
Dock kommer alla kids tycka att jag är töntig som är något som inte är läskigt.
Emanuel tyckte jag skulle gå dit naken, skulle bli asläskigt tyckte han.

Han har ju en poäng där..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!