Ja men såklart är det torsdag idag också.

Frisknat till - check
städat prästgård - check
duschat - ocheck.

Ser ut som det är rätt solklart vad jag ska göra innan jag börjar jobba. För ikväll ska jag hem till Petra på middag och Wein. Eller Caramelvodka, det är en på två det där.. Sen, ja det är ju torsdag. Igen. Alltid. Snart är det alltså måndag och gissa, eller gör inte det, vem som kommer då. Caroline, min älskade vän! Oh så jag ser fram emot det. Sedan kommer Johan om precis en vecka och stannar 5 dagar han också. Sen kommer det gå ca en vecka innan Maria anländer och förgyller mitt liv. En vecka efter att hon har åkt kommer Caroline tillbaka! Stannar typ, fett länge och samtidigt kommer Madeleine (som är nyförlovad. Jeez alltså!)
Och över jul kommer ju, som ni redan vet, Tjidtjie, Vielle och Marika.
Kan det bli mycket bättre?!

Igår lärde jag mig även vad hemorojder är.
Känns ju bra att.. veta.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!