Det är för mig oklart varför jag kände att jag var tvungen att vänta med att skriva pga denna bild;



Men ni ser väl klart och tydligt både hur dom ser ut och vilka det är?
Inte?
nej inte jag heller..
Men dom var helt underbart bra, och jag är så glad att vi köpte biljetterna tidigt då det var slutsålt flera dagar innan. Jag hade ingen aning att tyskarna var så galna i Johnossi, men så var fallet. Det visade dom tydligt med sitt Pogande. Pogen (som tydligen heter moshpit överallt annanstans än tyskland) var det konstigaste jag sett på länge. Dom verkligen slogs på golvet. Hoppade upp och ner, men även hit och dit, samtidigt som dom knuffade omkring på varandra. Mycket.. Spännande.

Resten av helgen har spenderats bortavids. Sovit hos Yvvis, och annars studsat hit och dit (inte jäåttemycket pogande dock). Festat med våra fina fina tyska vänner, och yvvis syster + vän. Jag har haft en kanonhelg och när jag sms.ade Anders kl 7.00 på morgonen och skrev att jag var hos Y, så gick han inte på att jag just vaknat.
För så var det ju inte, jag hade ju just kommit hem (vilket inte betyder att jag somnade kl 7.00. Ever heard of afterparty?)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!