Dienstag und nur noch Zwei Tage (und dann ist es WE!)

Imorse klev jag och Y upp okristligt tidigt (okej, 8.00 är inte jättetidigt men börjar man vanligtvis vid 10.00, och har jobbet fem meter bort, så är det tidigt) och tog oss bort till Svenska Konsulatet för att göra det man ska göra som svensk i dessa tider. Röstningen gick snabbt och smidigt och vi hann tillbaka till kyrkan till strax efter 10. Städade och hämtade barnen och sedan fick Y med mig ut på promenad i Huthpark. Lyckan var stor (för henne) när hon även fick mig att göra diverse magövningar i gräset. Jag dog på slutet men det känns ändå rätt skönt. Funderar skarpt på att ta en dusch nu (frågan är väl mer - varför har jag inte gjort det än?)

Kamilla är i Frankfurt.
På torsdag ska jag sjunga karaoke (cp du ska med, även om du förmodligen inte läser min blogg)
Fredag ska jag kanske äta sushilunch med Malin och Jenny innan jag barnvaktar åt barnen Emmerich. Jag planerar singstar natten lång (okej, inte natten lång men så länge vi orkar iaf! Eller, så länge dom får vara uppe mer)

I keep dancing on my own

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!