En helg mitt i september 2010

Fredagen.
Jag har bilder, några stycken iaf, men dom kommer väl senare i sedvanlig ordning.
Vi började med middag på Helium, sedan bestämde vi oss för Walden och drog dit (skönt med gångavstånd och slippa åka tusen år från stan). Rent spontant gillade jag stället. Lagom stort (rätt litet eigentlich men det passade mig) och bra musik (som dom visserligen spelade 30sek åt gången men ändock). Kvällen avslutades med frukost på något random ställe tillsammans med Leona, Harri och Marco. Gemytligt som attan. På lördagen var jag seg kvinna och spenderade större delen av dagen i Yvvis soffa. På kvällen var jag barnvakt åt en svensk familj i Westend (ingen dålig våning där inte) vilket gick bra. Efter barnvaktandet mötte jag Yvvis på donken på HBF och försökte sedan gemensamt att ta oss hem. Då vår U-bahn höll på med något slags ombygge så försökte vi på diverse andra sätt. När vi väl bestämt oss för att ta U-bahn till Bornheim Mitte så hade ju bussarna därifrån hem till oss slutat gå och vi fick så lov att promenera. Jag med sårigt knä (sedan fredagen) och sandaler som gjorde ont (pga otroligt oroliga (hihi. Oroliga? hihi) skavsår). Men det gick bra och jag somnade snabbare än vinden när jag kom hem.
Söndagen bjöd på finväder och jag låg mestadels och läste ute i trädgården (26° i mitten av september är inte jättetrist). På eftermiddagen åt jag och Yvonne middag på Die Kuh die Lacht och promenerade sedan omkring i staden. En glass på Häägen Dasz och lite kik på alla löpare som sprang (något slags lopp mot Aids eller dylikt) runt i staden. Efter en spännande resa hem igen (U-bahn hade fortfarande inte börjat gå ordentligt) så gjorde jag INGENTING resten av kvällen.

Hetsinlägg, men så kan det bli ibland (varje måndag som det verkar).
Jag hade en fin helg iaf. Som vanligt!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!