Fin-onsdagskväll und sowas.

Igår var det fin-onsdag. Iaf på kvällen (inte för att den var ful innan).
Jag, Y och Iza träffades på Schöne Aussicht där vi (dom) åt lite smått och drack drinkar (alla tre). Vi hade inte setts på länge (Iza) så vi hade en hel del att prata om. Alltid lika gemytligt. Bestämde även att vi ska slå på stort och gå ut och klubba på fredag (imorgon, om någon missat det), så vi inte gjort det på hur länge som helst.

Imorse åt jag frukost med mina kollegor och har sedan städat prästgården. Nu ska jag in till kyrkan och jobba. Barntimmar, och sedan ska jag barnvakta en stund på kvällen innan jag (förhoppningsvis) ska leka med Cp oder sowas. Helg, har jag iaf då. (jiho)

Slog man rekord på hur många paranteser man kan ha i ett inlägg.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!