Måndagmåndagmåndag

Imorse gick jag upp tidigt och cyklade till bürgeramt. Var tvungen att skriva in mig i Tyskland igen. Allting gick smidigt (och jag är fett bra på tyska) och sedan cyklade jag tillbaks till kyrkan igen där det vankades mamma-pappa-barn träff. (måndagar gör mig verkligen glad. Jag älskar ju kids alltså. haha)
Eftermiddagen blev lugn. Prat med mammor, hämta på FIS och sen chill. Funderar skarpt på att gå på bio ikväll men anar att jag inte orkar. Det tar liksom på krafterna att leva just nu, så jag tror jag bara blir hemma. Ska barnvakta rätt mycket i veckan också så det blir fullt upp i vilket fall. Ska verkligen försöka lägga undan pengarna från extra-barnvaktningen så jag kan köpa ett par nya glasögon snart. För nu är mina på slutspurten (har haft dom sedan våren -07 så..)

Så prio ett - neue Brille!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!