My life is pretty good at so many points.

Känns som att det börjar bli en vana. Detta med att inte uppdatera förns det gått ngr dagar. Om jag börjar med vår torsdag så jobbade jag hela dagen. Städning på förmiddagen, barntimmar på eftermiddagen och sedan barnvakt en stund på kvällen. Runt 22.30 mötte jag och Yvonne upp Carl philipp, Annika och Leona på Café Karin och drog oss sedan mot O'dwyers för sedvanlig karaoke. Det blev en riktig kanonkväll (som vanligt) och jag kom inte hem förns runt 7-tiden på morgonen.



Ich und Annika. <3



Yvonne sjöng Snow patrol för mig. =)



Mina fina vänner



Cp fick snus av mig och blev glad kille



Mein Schatz.

Efter några timmars sömn skulle Yvonne (jag sov hos henne) in till optikern och jag ville tydligen följa med. Efter hon var färdig där hade jag ätit pasta och var glad tjej. Fick en ballong av Y (ja jag ville gärna ha en) och sedan strosade vi omkring i det underbara vädret. Fick ett ryck och hoppade på en turistbuss som tog oss runt i Frankfurt på en timme. Det var hur roligt som helst och rekomenderas verkligen. Nog för att jag bott här i över två år nu (jeez, det är fasiken länge det) men att leka turist i sin egen stad var riktigt kul!



Spongbob gillade att turista.

Ja det var torsdagskvällen och fredagen det. Fredagskvällen åt jag och Yvonne middag hemma hos familjen Emmerichs (tacos) och sjöng sedan singstar hela kvällen (min nya favoritsyssla. TUSAN vad roligt det var!)

Idag har jag varit vittne på en vigsel (det var fint) och sedan bara chillat.
Nu ska jag sova. Fler bilder kommer upp på facebook i sinom tid.
Har jag kvar några läsare förresten? Kommentarerna har inte varit jättemånga på sista tiden..

Life is pretty good.

Comments
tjidtie skrev 2010-09-05 @ 00:34:56

Din tjidtjie är dig ständigt trogen och jag vet inte vad jag skulle göra utan dina inlägg så jag får vara delaktig i din vardag. Vet att ens tjidtjie kanske inte är den hippaste eller den man önskar mest som bloggläsare...men vet att iaf jag blir glad när någon kommenterar (läs DU, min enda kommenterare) tjf <3
aahka skrev 2010-09-05 @ 09:22:33

Jag brukar också vara in här och kolla, skall få iväg dina saker den här veckan nu när det blivit lugnare här

Famma Aahka
Johannes skrev 2010-09-05 @ 11:22:37

Jag läser:P

(ska bli bättre på att kommentera;)

Kul att livet verkar gå bra i Frankan iaf!:)

Karaoke är nice!

URL: http://bergqvizt.blogspot.com
Jessica skrev 2010-09-05 @ 11:29:56

Ich lese auch immer was du schreibst! Bin nur ein Bisschen neidig weil ich auch in Frankfurt sein will! Vermisse euch alle sehr! Puss!

URL: http://nogg.se/jesssica
Yvonne skrev 2010-09-05 @ 18:24:33

Ok....kanske vet jag det mesta innan det hamnar på bloggen... Men jag läser iaf. =)

Bis gleich schatzi!

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!