Veckoslut (och idag avgörs det minnsan)

Nu har jag inte bloggat på hela helgen igen. Men den här gången handlar det inte om att jag inte orkat, jag har helt enkelt knappt varit hemma. I torsdags var vi som bekant ut. Jag träffade Kamilla på stan, åt mat och bara pratade en massor innan Yvonne och Leona kom. Karaoke i sachsen och en helt underbart rolig kväll (det är svårt att ha tråkigt med Kam alltså). Fredagen var slow. En tur på stan med Y, lite god mat och sedan hem för att byta om innan barnvaktning. Jag åkte hem till fam Emmerich och vaktade K och O. När Malin och Franck kom tillbaka hängde jag mig kvar och kikade på The big bang theorie (som var riktigt bra!). Hem och sov för på lördagen klev jag upp hur tidigt som helst för att åka till Oberursel och passa två andra fina barn. En härlig förmiddag som blev eftermiddagsfika med au pairer. Johanna kom tillbaka till Frankfurt och hälsade på så vi tog med henne på italiensk restaurang uppe i My Zeil. Hur gemytligt som helst och kvällen avslutades med en öl (faktiskt bara 3) på O'dwyers. En relativt tidig kväll för mig och Johanna, då jag idag jobbat från kl 9 och inte slutar förns runt 19 oder sowas.

Förstår ni nu att jag inte haft tid att blogga?

Förstår ni nu att jag inte kunde ringa mig tjidtjie igår som fyllde år?
För det gjorde hon, och jag tänkte på henne hela dagen. Jag lovar!

Valvaka ikväll? Kankse, jag tror det. Har hört talas om att dom enbart visar det en gång vart fjärde år så man kanske ska passa på att kika medans det går?
Eller så åker jag någon annanstans och skyndar mig.

Comments
Maja skrev 2010-09-19 @ 16:39:44

what bara var fjärde år. då kan det inte var sådär populärt om det bara sänds var fjärde år..

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!