Black Gloves på Feinstaub

Ikväll ska vi till Feinstaub (fortfarande lite oklart vars det ligger) och kolla när våra vänner spelar ljuv (eller åtminstone bra) musik. Det ska bli roligt att träffa alla igen, det var ett bra tag sedan jag såg dom.
Mina tyska vänner alltså.
Och jag är hemskt ledsen, men jag kommer förmodligen inte göra en utmaning idag heller. Just nu är jag för hungrig och sen hinner jag nog inte. Men jag köpte en kamera idag i alla fall. Så nu blir det bilder på bloggen igen mina vänner! Och inte bara mina kassa mobilbilder (som blir rätt bra om man ber objektet stå helt still i 30 sekunder i solljus), utan (förhopnningsvis) bra bilder.


Hela Black Gloves. Dock kommer Martin (t.v) inte vara med ikväll.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!