Dag 14 - En person som alltid gör mig glad

Jag har många vänner och en stor familj. Dom gör mig glad mest hela tiden, men ibland gör dom mig även ledsen. Det finns dock några som enbart gör mig glad, hela tiden. Jag behöver bara tänka på dom så blir jag lycklig inombords. Dom är ren och skär glädje för mig. Alltså väljer jag inte bara en person som gör mig glad, utan jag har  tre små lyckopiller

Mina "barn" hemma i Sverige.



Lillasyster Celina



Min systerdotter Molly



Och min systerson Tobin


Dom tre kan inte göra något för att göra mig ledsen (ja det vore väl när dom ringer och undrar när jag egentligen kommer och hälsar på för dom saknar mig ju faktiskt).
Fina barn, som åabpa/muahra älskar er. <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!