Dag 17 - Det här får mig att skratta

Ironi. Jag älskar ironi. Sen är jag (tyvärr) en sån som, när jag hör ett bra skämt, gärna drar det minst tre gånger till och sen lite för långt. Jag vet att det är lite irriterande, men dom som älskar mig har lärt sig att leva med det.

Så tycker jag att Jenny är festligast i världen.
Amanda får mig alltid att skratta.
Sara drar världens roligaste (tråkigaste) alla-barnen-skämt,
och Kamillas kommentarer och meningar är så roliga så att jag kissar på mig lite varje gång jag pratar med henne.

I övrigt så går vägen till mitt hjärta genom att få mig att skratta.
Ett litet tips sådär.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!