Dag 21 - Det här drömde jag om inatt

Inatt drömde jag att Jenny var gravid. Hon var även förföljd av någon läskig man (inte Anders). Jag gick ut på en promenad och glömde både mobilen och nycklarna, och eftersom Jennys förföljare hängde runt vårt hus (det var även mörkt) så vågade jag inte gå tillbaka. Gick då hem till Connie (som plötsligt bodde i Yvonnes lägenhet) där jag fick låna telefonen medans hon var ute och sprang. Anders kom och hämtade mig och sen fick han skjutsa Jenny till sjukhuset som födde *trumvirvel* EMANUEL! Igen. Hon födde sin äldsta son igen.

Slut på konstig dröm.

Comments
izabella skrev 2011-04-30 @ 17:08:44

HAHA emanuel blev återuppstod som bäbis

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!